Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tier lista adc plus ich zalety

Veme

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

NIEAKTUALNY

Jako iż trzeba zbić trochę tych punkcików za głupi błąd postanowiłem zrobić Tier listę adc plus ich dobre strony.

Na pozycji adc gram od jakiegoś roku, ale jestem otwarty na wszelkie poprawki lub wasze uwagi.

TIER 1

330871403553013737678.png193331403553013737678.png236481403553013737678.png

TIER 2

233761403555933737678.png840091403555933737678.png559131403553014737678.png322221403553014737678.png314251403553014737678.png

TIER 3

116751403553014737678.png310961403611180737678.png712411403553014737678.png784411403553013737678.png788081403553012737678.png

TIER 4

575901403553015737678.png865401403553015737678.png996931403553015737678.png

Teraz opisze mniej więcej co nieco o tych postaciach.

Tier 1

Caitlyn- Od baaaardzo dawno zasiedliła się w Tierze 1, a to dlatego iż jej range i poke nie daje żyć przeciwnemu adc'erowi. Jej early jest jedno z najlepszych jako adc, jednak w mid game nie wypada już tak dobrze ale znowu powraca w latie czyli coś co adc kochają, i nie zapominajmy i jej E który często ratuje życie.

Corki- W sezonie 3 bestia nad bestiami, lecz po kilku nerfach został on "zapomniany" jednak od niedawno ponownie można go zauważyć. Corki rozkręca się dopiero w mid gamie a w late jest już nie do powstrzymania, bardzo silny dmg ze skilli plus świetny escape.